Bröllop 27 juli 2013
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Idag har jag äntligen gjort klart våra placeringskort helt och hållet, jag har gruvat mig för att skriva alla namn för hand men det blev helt ok faktiskt.
Då kan jag bocka av det!
Jag har också provat min klänning med underkläderna och skorna.
Det såg riktigt bra ut och nu känner jag att den biten är helt klar!
Mamma var med och knöt klänningen och det är bestämt att hon ska vara med mig under förberedelserna på förmiddan hos frisören och hjälpa mig iordning innan fotograferingen.
Det blir trevligt!
Hon ska få låna vår kamera så att hon kan fota lite också :)
Idag har vi träffat kantorn i kyrkan :). Hon spelade flera olika in- och utgångsmarcher så vi fick välja vad vi ville ha. Till ingång blev det Mendelssohns brudmarch och till utgången blir det bröllopsmarsch från delsbo. Var så himla kul att bestämma musiken och vi fick även testa att gå in och ut med musik :D. Känndes så himla mysigt, tänk det är bara 41 dagar kvar! Typ en månad!!
Även vår solist provsjöng, blev så himla vackert blev nästan tårögd!! Hehe