Bröllop 27 juli 2013
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Jag tänkte att vi som gifter oss den 27 juli 2013 kunde samlas i denna tråd. Berätta gärna var i planeringen ni är. Vilken typ av vigsel, vilken typ av fest ni planerar m.m? Problem, framgångar och funderingar ryms här.
Pamjofre: kul att mötet med prästen gick så bra och att ni får ett genrep i kyrkan oxå. Det måste kännas skönt.
67d: vad fick du göra på din möhippa? Jag är ju nyfiken .
HubbaBubba: superfin sminkning.
Min blivande skuöle beställa min brudbukett häromdagen och gick till Buketten men det gick inte att beställa där pga att all den personal som binder brudbuketter hade semester hela juli. Han gick till ett annat ställe och där var det inga problem. De erbjöd sig dessutom att öppna tidigare på dagen om det behövdes för att vi skulle hinna hämta buketten den dagen så det känns som att de verkligen vill hjälpa. Jag vet däremot inte hur buketten ser ut eller vilka blommor det är i den eftersom det ska vara en överraskning .
Det verkar som jag kommer att få en liten möhippa iaf. En kompis skickade ett sms och frågade om jag kunde tänka mig att viga en eftermiddag/kväll för dom den 25:e eller den 26:e juli. Den närmaste tjejen bor ca 30 mil från oss och de andra bor ca 100-180 mil från oss så de kommer upp bara för bröllopet. Jag har hela tiden tänkt att det inte blir något alls eftersom de bor så långt bort men nu får vi se vad som händer .
Dom kom och plockade mig på jobbet, (jobbar i en barn butik) blev helt paff!! Sen på med ögonbindel och in i en bil. Hem till ena kompisen, där blev det lunch och utfrågning. Fick öppna presenter och gissa vem dom var ifrån och förklara vad dom symbolerade. Mina vänner hade snygga visselpipor , varje gång dom viskade skulle jag ner och köra armhävning. ( hade träningsvärk från **** dagen efter) fick sedan byta om till min kläder för dagen. Leopardtajts en svart tajt klänning med kedjor och handbojor på, djävulshorn och piska. Sen bar det av igen med ögonbindel, fick en sminkning på salong. Sen var vi på Liseberg några timmar, sen på kvällen blev det lite lekar hemma och sen ut en runda på krogen. Hände massa mer saker men blir nog med uppsatts! :) är helnöjd!!
Igår mailade vi företaget (www.brollopstryck.se) som ska tillverka våra vigselprogram, festprogram och placeringskort. Idag maila de tillbaka till oss, nu ska vi bara titta igenom det de gjort sen ska vi maila dom och lägga in beställningen. De har gjort ett fantastiskt jobb. Programmen kommer bli så fina!