Inlägg från: MariaochDaniel |Visa alla inlägg
  • MariaochDaniel

Morgongåva till m2b

Jag tycker att det lät fint jag.
    Kanske också datumet ni gifter er? Eller ditt namn och hjärta eller något?

• MariaochDaniel

Själv funderar jag på en klocka eller manchettknappar.

Vad ska ni andra ge? om ni ska ge något....
    jag får en dyr ring så jag vill gärna ge något!

• MariaochDaniel
    Sandra01 skrev 2013-02-10 09:55:51 följande:

MariaochDaniel: Du VET alltså redan att du får en dyr ring? Är det för att du förstått det... Eller är det en överenskommelse? Typ inräknat i budgeten?
    Jag har nämligen en önskan om att få en viss ring som skulle matcha förlovnings- och vigselringen galant!
    Men, jag vill ju att HAN ska ordna och "komma på det själv"..... Och det vet jag är en omöjlighet.

Berätta, hur har ni gjort???

Överaskningsmoment eller inplanerat?

Jag trodde ALLA valde sin egen vigselring.!? =) Jag skulle aldrig låta honom välja den. Är kanske kräsen men vi valde förlovningsring tillsammans och min vigselring tillsammans. Och eftersom jag får den, vill jag ge honom något tillbaka. Han vet inte om det och kommer inte att köpa morgongåva till mig tror jag inte.

Men som ni säger, det är aldrig fel med upplevelse, hotellnatt, middag, spa osv.
  • MariaochDaniel
    Sandra01 skrev 2013-02-10 18:39:21 följande:

Vigselring? Ah... jag trodde du menade morgongåva.. Förlåt! Missuppfattde.

Ja, jag väljer också min vigselring! Så klart!!! :) Nåt annat vågar jag inte!

Ja nu ser jag ju att du menade morgongåva. Jag menade att jag får en dyr vigselring, därför vill jag ge honom något. Då kallar jag det morgongåva, eller helt enkelt gåva. Men om det blir klocka eller upplevelse återstår att se. Begär inget från honom just eftersom jag får "min" fina ring istället. =)
Svar på tråden Morgongåva till m2b