Inlägg från: jimmyojennifer |Visa alla inlägg
  • jimmyojennifer

Spotify playlist

Hej,

Finns det någon härlig själ här ute på bröllopstorget som vill dela med sig av en spotifyplaylist som ni antingen haft på ert bröllop/kommer ha eller om någon har bra tips på varierande musik som kan passa alla.

Ni vet hur det är, folk mellan 18-80 år och alla lyssnar vi på olika musik.

• Svar på tråden Spotify playlist
  • jimmyojennifer
    Forever skrev 2013-02-12 10:04:02 följande:
    Jag har en lista som jag kan dela med mig av, men den är kanske inte för allas smaker Skrattande.
    Hur jag gör vet jag dock inte... Cool

Om du höger klickar på playlisten ska det finnas en rubrik som heter dela eller något sånt (är på jobbet har inget spotify här =) )
    Sen kopierar du bara in den som vanlig text så ska alla med spotify kunna öppna upp den. =)

Jag tar allt jag kan få.. jag har inga idéer själv på vilken musik som kan passa. Jag är lite "allätare" men jag vet att inte alla är det hihi

• jimmyojennifer

Jag hoppas verkligen att mina gäster överlever utan, för på vår fest blir det spotify för hela slanten =)

Gabiriella skrev 2013-03-27 16:48:46 följande:

Uppskattade gästerna på era bröllop att det var spotify?
    Vi tänkte också ha livemusik i kyrkan men bara spotify på kvällen.
    Eftersom min M2B är musiker och har många musikervänner så finns risken att det spårar med "fri scen" annars..

Men jag gick en synpunkt häromdagen som sa att det itne skulle bli kul för gästerna.

Stämmer det? Behöver man verkligen ha ett band att TITTA på, eller räcker det med musik bara?

Svar på tråden Spotify playlist