Inlägg från: AnnSofieS |Visa alla inlägg
  • AnnSofieS

Mardrömmar

Vet inte vart jag ska vända mig så jag vänder mig till er. 

Det är fem månader (tillomed lite mindre) kvart till den stora dagaen och jag har börjat drömma mardrömmar om denna dag.
    Första var att jag inte hitta en klänning, andra så var det att ingen ville komma, tredje så var alla för fulla och sista nu i natt så var det inge som ville göra mig i ordning så jag fick fixa det själv.
    Börjar tycka att det är lite jobbigt detta med bröllop. Känns som jag inte har koll på allt även om mycke är klart och nu är det bara såna saker kvar som man inte kan göra nu. Har en oroande känsla över detta och vet inte hur jag riktigt ska förklara.
    Försökte prata med sambon i helgen men han tycker att det är för tidigt att börja oroa sig nu.
    Problemet är också att när det kommer till fester, middagar eller vad det nu kan vara och jag ska vara värdinna så vill jag att allt ska bli perfekt, men tänk om det inte blir det? Tänk om det är bara blir 25 av 57 som kommer, ska ställa in festen och bara ha kaffe och tårta för fest känns ju inte så kul med bara 25 personer...
    Suck.... 

Ja så här är jag, ni får tycka synd om min sambo Glad 

• Svar på tråden Mardrömmar
  • AnnSofieS

Va skönt att jag inte är ensam om att drömma mardrömmar. Om man bara tar det lugnt så fixar sig allt, tyvärr kan jag inte alltid intala mig det.

Svar på tråden Mardrömmar