Inlägg från: Anonym (exet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (exet)

Svartsjuk på hans ex

Oroa dig inte för exen. Det finns ju anledningar till varför det inte funkade. Jag tycker du borde jobba på din egen självkänsla. Jag skriver utifrån ett ex synvinkel. Jag har (nästan alltid) blivit bemött med stark svartsjuka från mina fd pojkvänners och killkompisars nya flickvänner. Det har gjort att jag bl a förlorat fina killkompisar. Själv skulle jag bli oerhört ledsen om det tog slut mellan exen och deras tjejer eftersom de är lyckliga. Jag önskar dom all välvilja men blir bemött på stan av att dessa tjejer drar iväg med sina killen när jag kommer och skulle vi råka stöta på varandra på stan utan flickvännerna så blir de jättesura i efterhand (vi är inte 15 år utan 29 år). Ena tjejen har också börjat klä sig som mig och skaffat smamma frisyr.. känns jobbigt att alltid bli bemött med misstänksamhet när jag själv är glad för deras skull.. så kan vara värt att tänka på i det här fallet att exen kanske är jätteglada att han har träffat dig och att ni är lyckliga ihop och att du dessutom gillar barnen och att allt funkar! Jobba med dig själv och acceptera att dessa tjejer en gång var i hans liv men att han valde bort dom. Svartsjuka gynnar ingen.

Svar på tråden Svartsjuk på hans ex