Vigseldatum?
Vi har : Träffades : 07/06 2009 Förlovade oss(första gången): 1/1 2010 ( sambon valde det datumet!) Han friade igen 07/06 2012 Och vi gifter oss 07/06 2013 :)
Vi har : Träffades : 07/06 2009 Förlovade oss(första gången): 1/1 2010 ( sambon valde det datumet!) Han friade igen 07/06 2012 Och vi gifter oss 07/06 2013 :)
Vårat bröllop krockar med Sweden rock. Men vi vill gifta oss på vår årsdag! Vi har fått höra gnäll men den som har gnällt mest kommer ha 1 månads bebis när vi gifter oss, så vet inte varför hon gnäller.. Svärfar kommer kanske åka på någon annan festival istället. Och dem (flesta) som brukar åka har själva sagt att det finns fler år/ festivaler. Men vi gifter oss bara 1 gång :)
Muffinen: haha va? , du skrev nog till fel person ;) August moon: jo vi berättade någon månad efter han friade till svärföräldrarna och mina föräldrar och för resten lite senare , fast svärfar berättade för några utan att vi visste det pga Sweden rock. Men vi var på väg och berätta det i samma veva :) Sambon brukade jämnt också åka till Sweden rock men har inte haft råd dem senaste åren. Vi tycker det att vi har ställt upp.mycket för folk så då borde dem ställa upp för oss :) TheD: menar du att jag gnäller eller att dem gnäller? :)
TheD : ja du förstår du säkert hur jag var när dem höll på ;)