Inlägg från: Teresa L |Visa alla inlägg
  • Teresa L

Ska någon av er gör hårförlängning?

Jag kommer ha hårförlångning. Det brukar jag iofs ha, men tog ut mitt för ett par veckor sen och kommer låta håret vila fram tills dess.

Jag kommer ha en rätt enkel half up half down frisyr och vill kunna mycket lockar utan att det ser kort ut, och jag kommer köra med lim istället för clips. Då vet jag att det sitter säkert hela dan och är busenkelt att ta ur sen med remover. :)

Köper alltid mitt hår på rapunzelofsweden.se. Jag rekommenderar dem verkligen! Jättesnabb leverans och jättefin kvalité på håret.

• Teresa L
    Brud 130713 skrev 2013-03-26 15:25:50 följande:
    oj vad olika det kan vara Teresea L .... jätte roligt att du har hittat något du är nöjd med ...men själv
    har jag antingen fått måndags exemplarer därifrån 3 gånger eller så är det tyvär bara skit! Keratinet förblir ju mjukt och de flesta lite geggiga, vilket det absolut inte ska vara Förvånad

De senaste gångerna när jag och en tjejkompis fixat hårförlängningen själva så har vi beställt från euro so cap och då ör det verkligen kvalitets hår!!

Enligt min erfarenhet så skulle jag absolut inte rekomendera rapunzel =(, mjooo clipsen i äkta hår har varit hyfsade därifrån...

Okej.. Där ser man. Slingorna jag hade sist från rapunzel var lika stenhårda efter 3 månader så jag va tvungen att klippa av ett par av dem då inte ens removern funkade. :P

Kanske värt att prova på anra ställen. Har du lust att länka dit du köper kanske? Alltid öppen för att pröva nytt. :)

Svar på tråden Ska någon av er gör hårförlängning?