• Fiifii

Ska någon av er gör hårförlängning?

Amerigo skrev 2013-04-12 15:09:31 följande:
    Jag kan rekommendera ExtensionStore.se, riktigt bra löshår har dom där och jag med vänninor är super nöjda! Kostar inte en halv förmögenhet heller men tyvärr så är leveranstiderna ganska långa. Tog 6 dagar innan jag fick hem mitt men helt klart värt att vänta på!
    Riktigt bra priser! Men har en fråga; om man skulle beställa såna här slingor med t.ex keratin fästen, kan man göra det hemma själv då?? Eller med hjälp av en kompis såklart. Använder man sig bara av en plattång för att fästa dom?
    Har aldrig haft hårförlängning, men funderar på det till bröllopet, då jag inser nu 6 månader innan, att mitt hår inte kommer ha hunnit växa sig så långt som jag önskar ha det på dagen=)
  • Fiifii

Fast ens riktiga hår måste väl 'klippas in'? Hmm känns som man kanske borde gå till en salong iallafall.

• Fiifii

Ah! Du ser, helt grön på det här haha. Googlade runt lite på sån tång, och Rapunzel hade ett startkit för 500, och då verkar man få allt man behöver till! Mm, tåls att tänka på, men just nu lutar det åt att strunta i det helt, eller köra med clips från Rapunzel. Vågar mig nog inte riktigt på att göra det själv - eller med hjälp av kompis då=) Men tack så jättemycket för svar! Liiite mer koll nu Flört

Svar på tråden Ska någon av er gör hårförlängning?