Barnfritt bröllop. Hur blir det med våra egna två barn?
Om brudparet inte vill ha "barnkalas" istället för bröllop och därmed säger att det är barnfritt men vill ha med sina egna barn eller inte kan lämna bort dom tycker inte jag att det är konstigt alls!
Klart brudparet ska kunna ha med sina egna barn! Kan ju lika gärna vara så att dom skulle varit hos barnvakt men det sket sig i sista sekund. Brudparet kan ju inte gärna inte komma till sitt eget bröllop för att barnvakten ställde in!
Brudparet har ju det flesta i sin närhet som brukar vara barnvakt på sitt eget bröllop. Gästerna bör ju med största sannolikhet ha mor/far föräldrar, vänner och dyligt att ha som barnvakt.
Jag förstår faktiskt inte varför folk är så himla känsliga. Jag skulle inte tycka att det var konstigt att gå på bröllop med bara min karl medan barnen är kvar hemma men brudparets barn är där. Det är ju deras dag! Varför skulle dom inte vilja ha sina barn där?
Sen är det en jäkla skillnad på att ordna lite åt sina egna två barn så dom är sysselsatta än att ordna saker till en 10-12 barn som alla ska vara nöjda, glada och få uppmärksamhet!