Anonym (Barn längtan) skrev 2013-02-26 12:45:24 följande:
Absolut har vi pratat namn! Men jag vet inte om jag vill avslöja dom haha. Vi har två flicknamn och två pojknamn =).
Ni då? Har ni pratat något om det?
Jag vill egentligen inte säga det här högt med risk för att det blir så men tänk om man köper bebis kläder och så blir det ingen bebis? =( Min värsta fasa.
Jag tänkte nog börja handla först när vi passerat vecka 12 i så fall och den största missfallsrisken är borta.
det är okej. :D
ja vi har pratat namn och dom är redan helt bestämda. Men eftersom min blivande är iranier så blir det persiska namn på våra små.
Älskar att vi hittat så fina namn till våra små. pojknamn var det svåraste faktiskt men nu har vi också två av varje.
eventuellt tre. haha
Då är det så. då kan man ge bort dom. Jag tänker inte så mycket på tänk om. Jag är en sådan här tänka positivt människa. Och det har fungerat hittils så det ska de nog göra nu också. Man får ta det som det kommer. Så köpa bebiskläder är underbart att göra. Då samlar man på sig massa och sen har man inte samma som alla andra när man väl får bebis. ;)
Delar upp betalningarna lite så att man inte måste slänga ut så där jättemycket pengar på en och samma gång när man kommer dit ;)
Jag är helt säker på att det kommer gå för övrigt. lika bra att tänka så :D