Bergendal meetings
Vi har bokat, men är i januari nästa år så lite mindre än 11mån kvar. Vi ska vara i herrgården, hur har ni tänkt och när blir det? Visst är det fantastiskt vakert där!
Vi har bokat, men är i januari nästa år så lite mindre än 11mån kvar. Vi ska vara i herrgården, hur har ni tänkt och när blir det? Visst är det fantastiskt vakert där!
Jo det är lite tråkigt men vi funderar på att äta en lunch eller brunch någon dag, är ju trots allt samma kockar.
Nej det har vi inte, känns som de kan hinna byta mat innan det är dax så vi vill vänta en stund med det. Funderar däremot på att byta ut efterätten mot canapeer till brudskålen eller vickning. Vi kommer nämligen att ha godisbuffe så känns som det kan bli mycket sötsaker annars.
Så kan det säkert vara men jag kommer nog att ändra mig ett par gånger innan det är dax för mötet i höst så lika bra att vänta. Jag har samlat på mig mycket insperations bilder så nu gäller det att se hur mycket vi kan göra om. De verkade ju kunna gör många ändringar med blommor och pynt och sådant om man ville. Hur har ni tännkt med sådant?