• Krila

vad för ring tillsammans med denna?

Hittade denna på 21diamonds och blev väldigt kär! Tänkte ha den som vigselring i så fall. Min förlovningsring passar inte alls till så den tänkte jag byta ut. Frågan är bara till vad?

Skulle en sådan passa till eller blir det för plåttrigt?

Kan det bli fint med en sån här?

Eller någon mönstrad eller bara en helt vanlig slät?
  • Svar på tråden vad för ring tillsammans med denna?
  • Krila

Tack för era svar och tips=) tror ni det skulle passa med en "hamrad" ring? Tänkte mig en smal diskret som denna i så fall.

• Krila

Sambon tyckde denna var finast. Och jag börjar åxå bli sugen på den.

Är lite velig om jag ska ha färgade stenar eller inte. skitsvårt ju! Då får jag ha förlovningsringen på andra handen. och då bli det nog en hamrad! 
  • Krila

Nu hittade jag ännu fler jag gillade!!! Åh vad det här är svårt! Hur ska man någonsin kunna bestämma sig?
  • Krila
    CoG skrev 2013-03-07 15:37:02 följande:
    Hon som gjort dom där ringarna har även gjort ringar till mig.
    De hamrade är riktigt fina, men man ska inte beställa ringar med stenar av henne för dom lossnar efter bara 2-3 dagars användning
    Tack för tipset. Jag mailade och frågade angående stenar då jag läst att de inte sitter så bra i silver. Hon sa att de sitter bra och att hon åtgärdar det om de lossnar. men man vill ju inte skicka iväg ringen direkt. Nä, då får de bli utan stenar i så fall.
  • Krila
    Tilda93 skrev 2013-03-07 18:20:19 följande:
    Det beror ju på hur dem är fästa i själva ringen.. Jag har diamanter i min vigselring (av silver!!)
    Den jag ville ha var borrat hål och limmad sten. Är det som klor över stenarna så lär de sitta bättre.

Svar på tråden vad för ring tillsammans med denna?