Inlägg från: Anonym (Vill ha stöd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill ha stöd)

Mamna ringer 8 gånger om dagen

Min mamma bjöd jag in i går igen tiöl bröllopet . I dag har hon ringt 8 gånger med 5-10 minuters mellanrum. Då jag pratade med henne i går va hin väldigt trevlig ( falskt) hon ringer alltid då min m2b jobbar. Har även Informerat pappa om att hon gör så här. Detta tycker jag inte är normalt. Ngn som har varit med om samma?

• Svar på tråden Mamna ringer 8 gånger om dagen
  • Anonym (Vill ha stöd)

Nej jag har inte gjort det men jag orkar inte svara i kväll så skrankat ringa henne. Hon ska veta att hon inte h Kan behandla mig som hon gör fel .okay att man ringer 2 gånget o sen avvaktar man men inte 8

• Anonym (Vill ha stöd)

Jo mamma har inte brytt sig om att fråga vilken klänning eller blommor jag ska ha eller något . Hon gillar inte min sambo heller:( ka i kväll ska jag säga i från. Min sambo ser att detta tar på på mig. Har alltid kunnat prata bättre med pappa än mamma . Mina föräldrar är skilda . Mamma har nog ett kontroll behov och nu är det upp till henne om hon kommer eller inte. Har bjudit in henne 2 gånger:/

• Anonym (Vill ha stöd)

Ja o jag kan tycka att man kan spara ihop om Man vill komma kan msn spara ihop så man kanske har råd med en resa o ett billigare hotell. Min svärmor har varit jätte gullig mot mig shoppat och funnits där. Mamma ger en alltid ångest då hon ringer :(

Svar på tråden Mamna ringer 8 gånger om dagen