Inlägg från: Zandraaa |Visa alla inlägg
  • Zandraaa

Hjälp.Hur mycket ska man betala för sin tärna?

Nu har jag världens problem. Det är så att jag har betalat min tärnas klänning och kommer även stå för hennes uppsättning. Frsören hade dock ingen sminkning så den fick vi fixa på annat håll. Nu har jag som tur en vän som arbetar på kicks och kan mycket om smink m.m. Så hon ska sminka oss. Men nu är det så att ska jag köpa allt smink hon behöver?? Det blir ju svindyrt om hon kanske bara vill ha lancome eller dior typ. Får sån panik för vet inte vad jag ska säga heller. Min kompis kan säker få så sminket bli billigare. Men ändå. Om hon vill ha puder som hon kan ha och fylla på med ska jag stå för de. Och en ny maskara m.m. Hur kan jag säga det till henne? Eller ska jag bara bita ihop och betala?

• Svar på tråden Hjälp.Hur mycket ska man betala för sin tärna?
  • Zandraaa

Ja hon har redan valt hur hon vill ha de. Men känns lite som hon förrväntar sig att de ska ingå :( och vill inte att hon ska bli besviken heller

• Zandraaa

Det dumma är bara att jag har ju pratat om de som allt skulle lösa sig. Eller typ bara det att jag aldrig nämnt att hon ska betala något själv. Så de känns så dumt att plötsligt fråga :(. Skickade iväg ett sms så får hoppas hon inte blir besviken

• Zandraaa

Tack för alla svar. Hoppas att hon tar det bra. Och nu när de bara e 2,5 månad kvar. Kanske e för tidigt för att ändra på planera?

• Zandraaa

Hej igen. Nu har jag pratat med min tärna och sa hur jag tyckte. De va inga problem. Hon tar med sitt egna smink som foundation och puer som hon vill ha. Hon som makeupar ska sminka oss hemma hos henne. Hon hade en del hemma som tur va. Sen står jag för om det typ fattas någon ögosnkugga typ. Sen resten fick hon ta med själv :)

Svar på tråden Hjälp.Hur mycket ska man betala för sin tärna?