Inlägg från: Fjärilen |Visa alla inlägg
  • Fjärilen

Gå tillsammans in eller själv

amerika skrev 2013-03-23 09:25:38 följande:
    Det där har jag med funderat på.... Vi ska oxå vigas utomhus. Vår värdinna och vittnena kommer att visa folk tillrätta hur de ska stå/sitta men sen vet jag inte riktigt var vi ska komma ifrån så att det inte blir fånigt. Känns inte riktigt som att man bara hoppar fram bakom trädet haha.... Vi får klura mera på detta men vi ska gå in tillsammans i alla fall.
    Vi vigdes utomhus.  Vi kom gående bakom ett hus upp för en backe fram till vigselplatsen. Efter vigseln så stod gästerna kvar och kastade blomblad över oss medans vi gick till slutet av stolarna där vi stannade och alla kom och grattade.
    Annica70 skrev 2013-03-21 08:35:31 följande:

Vi ska gifta oss i vår underbara trädgård till sommaren. Men vill veta lite hur ni gör. Kommer ni att gå fram tillsammans eller kommer er sambo att stå därframme och du går in själv?

Känns lite konstigt att gå själv.. man är så ensam då...Hur gör ni?

Vi gick fram tillsammans. När man hörde musiken börja spela och man gick sakta frammåt med sin underbara prins vid sin sida. Blickarna som byttes emellan varandra och tummen som strök över tummen är minnen som jag alltid kommer att ha kvar i mitt hjärta.
Svar på tråden Gå tillsammans in eller själv