Bröllop vintern 2013/2014
Vad ska du ha för frisyr?
Jag har precis beställt hem lite dekoration. Har letat efter vita små pappersbollar men har bara hittat pom poms tills nu. Fann 6-pack på lagerhouse :D Så glad!
Okej, jag gick in och läste din pres nu. haha då vet jag. Låter som ett supermysigt bröllop :D
Åh jag älskar boeuf bourguignon vilken dröm att få ha det på sitt bröllop. För oss blir det buffé, men sålänge det finns fetaost så är jag glad ;);) Det här med lekar som skrivits innan. Jag är en person som älskar lekar och har varit både toastmadame & lekledare på flera bröllop och stora fester och lekar har alltid varit ett uppskattat ögonblick. Superviktigt att lekar à anpassas både efter gäster och brudpar. Det finns ju även lekar som inte är lekar på det sättet. Bröllopsbingo i festhäftet är ju en sån variant. Då kan man ju själv välja om man deltaga eller ej. Skrivit från telefonen om de nu blev skitrörigt!
Min ring är ganska enkel. Fem dimanter i rad. Vitt guld. Enkel och lite rockig då den är ganska "grov". Den betyder redan allt för mig. Inte minst för att de fem diamanterna är från min avlidna farmors vigselring. Hon var den finaste människan man kunde tänka sig. Och jag blir varm i hjärtat av att veta att jag kommer bära henne med mig, förhoppnings hela livet ;)