Bröllop vintern 2013/2014
Vi har valt öl i glasflaska + jägershot till välkomstdrink då de är mer oss än champagne. Jag får ju hålla mig till alkoholfritt dock ;)
Jag köpte en god alkoholfridricka på systemet sist, BEO.
MH, låter väl hur bra som helst? :)
Usch igår hade jag sån jäkla ångest.
Ni som bjuder på alkohol, hur mkt har ni? Jag är så himla orolig att det inte kommer att räcka!
Vi är 80 vuxna.
Till välkomstdrink kommer varje person få välja mellan öl i glasflaska, alkoholfritt i glasflaska + en shot jäger.
Till maten kommer det att serveras vin/öl/cider
Vi har 5 flak Somersby cider, 15 flak öl, 40 flaskor rött 25 flaskor vitt, 6 liter whisky, 4 liter bacardi, mojitoblandning, 4 liter bailys, 4 liter likör, 8 liter vodka, 3 liter gin, 6 liter jäger, 12 liter lådvin.
Alltså detta är ju hur mkt som helst men är det 80 pers som bestämt sig för att gå all in kanske de inte är tillräckligt? Hur mkt har ni??????
Nettan 69: Superfint, ser verkligen ut som att klänningen sitter som en smäck. :D
Nu har vi endast 4 dagar kvar till den stora dagen. Mår så illa konstant Om det beror på nerver eller graviditeten är oklart. Känner oss ändå ganska med på banan. Skrivit en lista, dag för dag vad som ska göras fram till lördag.
Känner mig sjuk och det känns superjobbigt. Fyllde år igår och försökte anordna någon form av kalas, gick väl sådär
. Usch giv mig styrka och gör mig frisk tills på lördag!!!
Finns det någon här som kan hjälpa mig?
När vi var på möte med prästen så bestämde vi att min tärna skulle läsa en text, tro hopp o kärlek och finns med i den " vanliga" vigselakten. Vet ni vilken text detta är?
Då var man numera fru. Hade en fantastiskt magisk dag/kväll/natt igår. Allt var så lyckat, bättre än jag någonsin vågat drömma om.
Jag har inte några bilder än mer en liten bild som min bror lagt ut på nätet. Dock blundar jag hahaha
Har fått bilderna från fotografen och tänkte dela med mig :D