Bröllop vintern 2013/2014
Vi har inte tänkt ha några egentliga lekar eller aktiviteter. Men vi blir inte heller så många och varken jag eller m2b gillar lekar och annat sånt speciellt mycket. Håller däremot på med ett "festprogram" där det ska stå lite om menyn och sådär - och tänkte försöka få in lite kuriosa om oss som kanske inte våra "nya" familjer vet i alla fall - t ex att Tommy (m2b) skvalpar när han rör på sig efter att han har druckit vatten och att jag avslutar nästan alla reestaurangmåltider med "ska vi ta en kebabtallrik på det här?" (För att jag har så dålig humor, sadly enough). Borde man ordna någon lek? Eftersom vi bara blir typ 20 så vill jag inte riskera att det blir konstigt med lekar, men jag vill inte att det ska bli stelt heller... Usch, nu blev jag ju osäker...
Jag har en fundering förresten till er. Restaurangen vi ska vara på fick ny ägare i sommras (inget problem för oss så sett, har bara haft kontakt med den nya ägaren iaf) och håller på att göra om menyer och grejer. På hemsidan står det att de nya menyerna "ska" komma upp 20 september, men det är ju snart en månad sen. Jag och ägaren pratades vid innan dess och skulle höras senare och spika menyn exakt. När är senare? Är det tidigt att ringa nu och försöka spika allt när bröllopet är 21/12? Hur hade ni gjort?