Mingelaktiviteter?
Om ni gillar lekar och vill ha det, så ska ni självklart ha det!!! Be i så fall i förväg någon person i sällskapet att vara lekledare, så slipper ni själva vara de som ska lätta upp stämningen.
Jag tror som Nano skrivit ovan att något som gör att folk förflyttar sig i lokalen/omgivningen är bra, så att de inte står på samma ställe och pratar m exakt samma personer hela tiden. kanske en tipspromenad som handlar om er eller olika slags stationer där man gör olika saker; skriver i gästboken, någon gissningstävling som handlar om er, något lätt pyssel etc.
Sen tänker jag att tre timmar är inte så fasligt lång tid. Det är väl ovanligt rastlösa gäster som inte klarar av att ha trevligt på egen hand och ta initiativet till att småprata och just mingla när det inte handlar om längre tid än så. Med det menar jag alltså att jag tycker inte ni behöver vara oroliga för att folk skulle ha tråkigt, jag tror det kommer lösa sig av sig själv.
Lycka till!!
PS Trevligt upplägg förresten!! Ungefär så som vi ville ha det men fick skrota då många av våra gäster kommer att åka lite för långt för att vara med på bara mingel...