Inlägg från: VI20130831 |Visa alla inlägg
  • VI20130831

Mingelaktiviteter?

Vi ska inte ha fest utan mingel i tre timmar på restaurang vid havet. Bubbel och snittar kommer att serveras, vi har ännu inte bestämt om vi ska ha tårta eller ej. Ska man ha några aktiviteter eller ska allt bara flyta på? Vi vill ha en avslappnad tillställning men vi förstår att någon måste hälsa välkommen etc...Vad gör man sen? Förslag? Detta är på dagtid 13-16....

• Svar på tråden Mingelaktiviteter?
  • VI20130831
    Tack! Jag är mest rädd att folk inte ska prata med varandra..alla känner definitivt inte varandra....men jag är egentligen inte en person som gillar lekar alls heller..kanske någon gästbok för folk att skriva i...är bara rädd att det ska bli långtråkigt..hehe.
  • VI20130831
    TheD skrev 2013-04-01 13:23:23 följande:
    Det är vuxna människor. Sånt rukar ordna sig och det är deras inställning som avgör om de har roligt eller tråkigt.

Ja..du har förmodligen rätt i det!

• VI20130831
    Nivi och Jesper skrev 2013-04-01 16:57:01 följande:
    Vi kan ju inte riktigt veta hur gästerna på ert bröllop är. Ni känner ju av om det är lek-gäster, blygsamma-gäster som gärna annars kan hitta på något, eller kanske gäster som helst håller sig för sig själva och dom man känner.

Men jag håller med ang. frågesport. Men det behöver ju inte handla om gästerna. Ni kan säkerligen ha roliga frågor om er, brudparet. För det är er alla har gemensamt. :)
    Det är nog ganska blandad kompott av både pratglada och mer blygsamma...Vi får fundera lite mer på det här..om det ska vara nåt eller ej..
Svar på tråden Mingelaktiviteter?