Inlägg från: CJ5 |Visa alla inlägg
  • CJ5

Fler som ska gifta sig Juli 2014?

jag måste försöka släppa mina tankar om lokal, vi får se om denna duger då blir det nog den. för vi bor inte i den staden vi ska gifta oss i. blir ett himla meck att åka och kolla på lokaler.

pia har du bild på din klänning?

• CJ5

Såg att Guldfynd har rea nu, och massa fina ringar för under 5000 kr. Ringar som jag absolut kan tänka mig. Kan man köpa en ring nu? Eller ska man vänta på ev, julrea?

• CJ5

Linda välkommen, vi har samma dag! :)  Vart gifter ni er?

Pia: Snyggklänning, hundkopplet? Är det halsbandet du menar?

Happy: Vart köpte ni era förlovningsringar?

• CJ5

eleonoreida välkommen. finns en tråd om just jenjen, råder delade meningar. endel är jätte nöjda, andra inte nöjda alls. tänk på att tull upp till 12% och moms på 25% tillkommer, när man handlar kinaklänningar. bor du i stockholm vill jag göra dig uppmärksam på matildasfest.com och bor du närmare götet sök på dindromklanning. dom har kinaklänningar som sys upp efter dina mått, du får hjälp med allt, till ett vettigt pris!

• CJ5
    Tjejer vad tror ni? så här tänker jag om dukning.... vaser och ljus i form av olika glasburkar med spetsband runt. juteväv som bordslöpare, böcker som ligger i högar var på det står någon vas med färgglada blommor i, ur böckerna ramlar det små hjärtan som ser ut att vara urklippta ur böckerna. vid varje plats ligger en använd hästsko med en gammaldags etikett fastknuten med något naturfärgat snöre. På etiketten står det namn. bredvid ligger en ficka i juteväv med någon spetsdetalj och där i ligger besticken. vita stolsöverdrag och det är här jag behöver hjälp att tänka... jag funderar på att ha organza tyg i olika färger fastknutna som rosetter runt stolsryggarna... blir det fint med olika färger?
  • CJ5

Bamsemums. Två månader var ju inte så illa ändå! Lycka till med planering och dagen du med! :)

• CJ5

Happy, det kan bero på vad du använder för webläsare. Av nån anledning funkar firefox bättre! Även bra att veta om du vill lägga upp bilder :)

Ja jag har redan planerat massor. Alla i min omgivning börjar bli rätt trötta! :P

• CJ5

Åh... Var och kollade på lokalen... Den kändes inte hundra.. Men hur kräsen får man vara? Känner mig lite ledsen nu... hur går det för er tjejer med allt?

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?