Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Hej tjejer hur är det med er? Skönt att det börjar bli höst nu, då är vi en årstid närmare nästa sommar :)
Hej tjejer hur är det med er? Skönt att det börjar bli höst nu, då är vi en årstid närmare nästa sommar :)
Malin 91 hur många gäster har ni?
Om det blir den lokalen vi funderar på så står vi för frakt av gäster från stan till kyrkan, från kyrkan till lokalen får dom använda apostlahästarna och från lokalen hem sen får dom ta taxi eller apostlahästarna! :)
Malin91 kolla kostym på lilly.nu deras outlet! 645!!!!
jag har varit på två bröllop i vuxen ålder, första bröllopet fick vi skjuts med buss från kyrkan till lokalen och sen från lokalen in till city.. och det var jätte bra! På andra bröllopet fick vi ta egna bilar till och från lokalen och den festen klingade av vid tio...
Malin91 vad har ni hittat för billig catering?
Vi har funderat på catering från ica kvantum, 145 :- per person.. Men det känns ju lyxigare med en riktig catering :)
a ring on my finger, välkommen hit och klänningen är underbar! :)
Hur mycket kan man sy in en klänning? Jag vill gärna ha knappar bak på min.. Jag fick barn för tre månader sen och har nu gått ner de 23 kg jag gick upp, men har 4 kg kvar till bmi 25 och vill efter det gå ner lite "snygg kilon" Tänkte att jag skulle få börja prova klänningar när jag har gått ner de första 4 kg nu. hade jag valt en med snörning så hade man ju kunnat snöra in den ordentligt.. men det går kanske inte att prova klänningar innan man har den rätta vikten liksom om man vill ha knappar?
vi ska om det nu blir den vi varit och kollat på, ha festen ute! på en utomhus dansbana! om vädret tillåter, annars år vi duka undan borden.