Fler som ska gifta sig Juli 2014?
![Glad Glad](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
![Hjärta Hjärta](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
har varit väldigt inaktiv senaste tiden...
Välkommen till alla nya och grattis till er nyförlovade
Här trängs vi mellan flyttlådorna.. packar som bäst ner lägenheten och ska flytta vidare, närmare tomten.. Husbygget skjuts upp till våren.. Inte rolit att bära lecablock i det här regnet...
Bröllopsplanerna.. Har fått offert på maten och utan arbete medräknat så blir det ca 10€/portion... BILLIGT med räknat arbete så kanske 14€/portion... Inte så illa
Välkomna alla nya till gemenskapen i denna tråd
Nu är vi inlyttade i nya lyan och ett steg närmare att få flytta in i vårt hus ännu står marken orörd men till våren brakar allt lös. så mycket att planera i vinter..
Bröllops planerna har stått still i några veckor.. Men det känns som det inte går att göra så mycket... Fick igår veta att vår "reserv"präst kommer vara kyrkoherde i min "hem"församling ännu då vi gifter oss.. Vår tillfrågade vet ännu inget om sommarsemestrarna så lite oklart där ännu...
Det blir nya tag med motionen och viktnedgång nu igen.. Vågen sakta stigit sen i somras men nu ska den neråt igen.. Lätt med all choklad som finns i butikerna or not.... Efter nyåret blir det att ta itu med inbjudningar och lite sånt.. Men nu i december är det lugnt ännu.. Ska hinna ikapp efter flytten och komma igång med viktraset..
God jul, gott nytt år och god fortsättning åt allihopa
Nytt år, nya möjligheter, eller hur var det?... kilona kommer och går med vågen står på +.. äsch.. har nu laddat ner ett träningsprogram till plattan för plattare mage.. brukar inte tro på sånt men jag tror det är värt ett försök...
Fick helt överraskande ett mail från fotografen idag han tackade för tidig bokning (maj) och frågade om vår tidsplan... Känns helt plötsligt som att det börjar bli nära... Om en vecka är det ju bara 6 månader kvar
nästa helg ska vi även provsmaka tårtan hoppas den blir lika god som vi tänkt...
Snart kan vi även börja pyssla inbjudningar och sånt
nån annan som känner smått panik över att dte närmar sig?
Känns som jag borde uppdatera. Men finns inte mycket att uppdatera...
- Mina kläder är klara, saknas strumpbyxor.. ring provad, ska ännu prova på annat ställe
- M2Bs kläder kvar, slips och väst, ev skor....
- Tärna utsedd, hennes klänning tar vi mot våren...
- Toastmadame utsedd...
- Beastman/chaufför utsedd, men inte tillfrågad, m2bs bror...
- beastman nr 2 inte tillfrågad
- Mat bokad och provsmakad
- Tårta provsmakad, ska ännu beställa en liten till med några ändringar...
- kyrka + lokal bokad, präst tillfrågad men vet inte ännu
- fotograf bokad och dubbelkollad
- frisör + smink bokat
det som är kvar är blommor och pyssel... har så gott som allt inhandlat men inget är ännu gjort...
- Solist bokades i söndags, låtval är ännu ogjort.. Lutar mot kärleksvisan eller något likande...
Vikten är sen ett pågående projekt.. Har 5kg kvar till samma vikt som jag hade när jag provade klänningen i sommras... Kör med mag-programmet på plattan och det börjar ge lite resultat... Igår började sockerstrejk. Får se hur det går.....
Ursäkta för ett råddigt inlägg.. Men huvudet är i loka stort kaos som inlägget
Här har det hänt mycket nu...
- Strumbyxor har jag tänkt ha, har aldrig använt mig av stay-ups...
-kyrkan kl 16. vanlig tid här, ingen som undrat över den...
-fotograf före, kommer även med till kyrkan sen, pris: 315€ naturfoto+ kyrkfoto, får ganska många bilder på cd och flera "gratis"...
Det visade sig idag att min chef (!) har en tårtställning som vi får låna det var ganska otippat...
Nu har vi berstämt vem som kommer ta emot anmälningarna till bröllopet.. Det blir vi själva. ingen som behöver ha den pressen att svara i telefon... har en excel tabell med alla inbjudna,bara att kruxa i vem som kommer och vem som inte kommer....