Inlägg från: Fannypettersson |Visa alla inlägg
  • Fannypettersson

Jönköpingsbrudar 2013-2014! :D

Det skulle ju faktiskt var SÅÅ kul om vi från Jönköping som ska gifta sig kom med trix och tips! Spar tips, lokaler, klänningar! Hela rubbet! KÖR PÅ! :D

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2013-2014! :D
  • Fannypettersson

Åh vad kul med svar! :) jag gifter mig i kristinekyrkan! :) de verkar populärt att gifta sig i hakarps kyrka! Många jag hört från har gift sig där! :) Har ni köpt några klänningar än? :)

• Fannypettersson

Jaha Malmö asså! Ja vi har ju sommarstuga i Båstad så de kanske man ska göra då! :) jag ska testa klänning på torsdag IGEN hittar inte de jag vill ha riktigt! Så ja! Mot kristne brud och fest! :)

• Fannypettersson

Jaha vad tråkigt! :( Ne de är andra gången jag provar och dom ska ge mig ett bra pris! :) vi gifter oss i kristinekyrkan och har festen på lustfyllt i Habo! :) tokeryds herrgård är jätte fin ju! :)

• Fannypettersson

Oj! Jaa mitt bästa tips är att gå till bibblan och låna alla böcker som finns om bröllop! Kan var se bästa jag gjort! :) sen ett annat tips är Etsy.com. De är som blocket fast inget är använt redan haha! Där finns ALLT inbjudnings stämplar till klänningar och mycket JÄTTE FINA accersoarer! Hur mycket som helst, jätte smidigt att beställa också! :) vi tänkte faktiskt boka Huskvarna stadshotell först men vi hyr lustfyllt istället blev mycket billigare och vi behöver inte någon som sover över! :)

• Fannypettersson

Ja så är de ju! :) jag kan inte sluta kolla på alla deras klänningar! Dör!!! Lustfyllt vi bokat hos har massa samarbeten så vi får ett lite bättre pris ! :) haha har ni redan bokat? :)

• Fannypettersson

Haha jag var likadan! Min sambo har skrattat åt mig för att jag bokade i november men nu har han faktiskt insett att vi gjorde rätt som vi gjorde! För vi gifter oss i en väldigt attraktiv månad och stället vi har bokat på är nu fullbokat ALLA helger! :) så du gör rätt i vad du gör!!! Köp pärmar och block , där du spar allt! Och med god planering spar man pengar! :) de är ju jätte kul att kolla på allt sen som minne liksom! :) eller se kanske bara är jag! Vilken kyrka blir de? :)

• Fannypettersson

Vi gifter oss den 14 december! :) så 8 månader kvar och allt är igång! Iofs har de varit igång sen september! :) jag gör mycket själv så det är nog därför! :) jaa de blir mycket pengar VERKLIGEN! Vår budget är på 75 tusen! Och då är fotograf, make up/hår fransförlängning, bil till festen helt gratis! :) vi har gjort en super deal med lustfyllt faktiskt ALLT ingår i kuvert priset 750kr och då ingår: För drink och förtugg Förrätt Huvudrättsbuffe Efterrätt med kaffe Bröllopstårta Nattvickning Alla dekorationer Dom köper blommor och ljus brasor servetter dukning städning servering musik och dj AA ALLT! :) Så dom sköter allt! Utan att jag ens behöver vara där! :) Sååååå skönt!

• Fannypettersson

Här är lokalen festen ska vara i! :) menar vet inte om dom kom upp! :/

• Fannypettersson

Det gick inte men som ligger i mitt bildgalleri! :) haha tjatiga ja!

Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2013-2014! :D