Jönköpingsbrudar 2013-2014! :D
Det skulle ju faktiskt var SÅÅ kul om vi från Jönköping som ska gifta sig kom med trix och tips! Spar tips, lokaler, klänningar! Hela rubbet! KÖR PÅ! :D
Det skulle ju faktiskt var SÅÅ kul om vi från Jönköping som ska gifta sig kom med trix och tips! Spar tips, lokaler, klänningar! Hela rubbet! KÖR PÅ! :D
Ja så är de ju! :) jag kan inte sluta kolla på alla deras klänningar! Dör!!! Lustfyllt vi bokat hos har massa samarbeten så vi får ett lite bättre pris ! :) haha har ni redan bokat? :)
Vi har varit där på besök, och fått hum om pris och så men inväntar en slutgiltig offert innan vi bokar, men det kommer bli det. Kyrkan är dock bokad:) Min sambo skrattar åt mig när jag vill boka/köpa allt i sån god tid..men hellre det än att vi står utan känner jag.
Jag älskar att planera (oavsett vad det handlar om). Så för jävligt att det ska va över ett år kvar bara..haha
Haha jag var likadan! Min sambo har skrattat åt mig för att jag bokade i november men nu har han faktiskt insett att vi gjorde rätt som vi gjorde! För vi gifter oss i en väldigt attraktiv månad och stället vi har bokat på är nu fullbokat ALLA helger! :) så du gör rätt i vad du gör!!! Köp pärmar och block , där du spar allt! Och med god planering spar man pengar! :) de är ju jätte kul att kolla på allt sen som minne liksom! :) eller se kanske bara är jag! Vilken kyrka blir de? :)
När gifter ni er?
Ja allt ha allt så organiserat är jättekul! Och ja det där med pengar är ju helt sant..när vi gjorde budgeten känns det ju som jäkligt mkt pengar..men att portionera ut lite här och var märks det liksom inte på samma sätt, så det är superskönt.
Det blir Rogberga kyrka.
Vi har istortsett allt klart! Mina kläder hans kläder + våra skor Min vigselring. Bokat band Svärfar har bokat fotograf ( och betalar honom) Maten är bokad och bestämd svärföräldrarna och min mamma betalar Alkoholen ska beställas nu när lönen kommer All dukning är klar Kyrka och präst är klar + festlokal. Bestämt 2 psalmer + 3 låtar till vigseln. Svågers flickvän bakar tårtorna Bil till vigsel(och festlokal) - styvfar kör oss i hans röda Ford Thunderbird 60a :) På fredag ska jag göra prov sminkning och prov håruppsättning. I går var sambon och köpte lakan till bröllopsnatten som vi hade kollat ut på nätet :) M.m. Det vi har kvar är : Beställa alkoholen som sagt Fixa alkohol fria alt. Beställa blommorna ( som vi har tittat ut) Fixa underkläder till oss Ris till riskastningen. Och betala allt som ska betalas :)
Du får gärna säga vart du sminkar/fixar håret, och om du är nöjd efter fredag.
Vi gifter oss den 14 december! :) så 8 månader kvar och allt är igång! Iofs har de varit igång sen september! :) jag gör mycket själv så det är nog därför! :) jaa de blir mycket pengar VERKLIGEN! Vår budget är på 75 tusen! Och då är fotograf, make up/hår fransförlängning, bil till festen helt gratis! :) vi har gjort en super deal med lustfyllt faktiskt ALLT ingår i kuvert priset 750kr och då ingår: För drink och förtugg Förrätt Huvudrättsbuffe Efterrätt med kaffe Bröllopstårta Nattvickning Alla dekorationer Dom köper blommor och ljus brasor servetter dukning städning servering musik och dj AA ALLT! :) Så dom sköter allt! Utan att jag ens behöver vara där! :) Sååååå skönt!
Här är lokalen festen ska vara i! :) menar vet inte om dom kom upp! :/
Så kanske
Det gick inte men som ligger i mitt bildgalleri! :) haha tjatiga ja!
EKsson:
Hår kan jag rekomendera på Kalufsmakarn Hårdesign ( jobbar där själv) www.kalufsmakarn.se
Sen är min vän Make upartist Nina sjöholm (www.ninasjoholm.se)
Jönköpingsbrud. Gifter mej 1Juli i Kalifonien. Provat klänning på både Mani o Kristina men vill ha kort variant och det fanns väldigt dåligt utbud. Så det blev en mått beställd Kina klänning. Nu är det bara att vänta....
Ringarna ska vara specialbeställda efter eget önskemål och bäst kundservice fick jag på Moderna Smycken efter många besök på olika ställen.
Smink naglar bryn o abh www.salongen.eu
Partyband www.nolltresex.se
Själv får allt bl som det blir då vi kommer till LA 2 dagar innan. Men det blir Sviten i Vegas sen o det ska bli AWESOME
Hej hej! Hur går det för er?