• Lina

Stål eller titanringar?

Hej!Vad är bäst? stål eller titanringar.Vi har hittat både fina stålringar och titanringar, men vilket är hållbarast?Min m2b skruvar mkt i bilar och lastbilar både på jobbet och fritiden och han vill ha en ring som inte blir repig fort.Har hört att titan är starkare och en mer hållbar metall.   Våra förlovningsringar är i silver men vi ska bara ha en vigselring som är bredare och med båda datumen i.Tacksam för alla svart              

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-05 10:17
    Svar ska det självklart stå :)

• Svar på tråden Stål eller titanringar?
  • Lina

Tack för svaren :) Vi är mest inne på titanringar då jag tycker det är väldigt snyggt. Har hittat ringarna jag vill ha:) Vi kommer inte ha någon förlovningsring, utan bara en bred vigselring:) Kan man inte polera upp ringen eller vad man nu gör om den blir för matt? Fast matta ringar är ju inte så tokigt det heller:)

• Lina

Okej, men att ringarna mattas lite kan ju vara snyggt. Sen om man kan polera upp dom så tror jag att det blir titanringar för oss också. Min m2bs silverring är det väldigt mkt repor på och några av dom är ganska djupa. Så titan blir får det bli :) finns väldigt många fina titanringar som jag fastnat för, så nu måste jag bara välja bort några :)

• Lina

Vi har nu bestämt att vi ska ha titanringar. har hittat dom vi har fastnat för och ska beställa hem dom i slutet på månaden :)

Svar på tråden Stål eller titanringar?