• Koyal

Björn Axén Stockholm

Jag har bokat tid för min uppsättning hos Björn Axén på Norrlandsgatan. Jag kunde inte boka en senior top stylist då tjejen i receptionen sa att de inte tar emot nya kunder. Så det blev en top stylist. Hon tyckte att 2 timmar räcker för mig och 1.5 timmar för min tärna. Jag blev lite fundersam efter det att tiden kanske inte räcker till. Har någon annan bokat Björn Axén? Vilken nivå på frisör fick ni boka och hur lång tid fick ni?

• Svar på tråden Björn Axén Stockholm
  • Koyal

Jag fick prata med en som heter Linda. Bokade bara frisör då jag bokat Mia Högfeldt för sminket. Jag kommer inte ihåg vilken frisör jag fick då det gick rätt snabbt, var något på E eller A och lät lite som Elina. Om du bokat 3 timmar så borde de räkna ca 1 timme för sminket och eftersom jag inte valde det så fick jag 2 timmar. Lite orolig blir man ju ifall de inte hinner bli klara på den tiden och speciellt min tärna som bara fick en och en halv. Hon har jäääättetjockt och blankt hår vilket är svårt att sätta upp. Ska nog ringa igen på måndag och vara en jobbig kund och fråga. Min tärna kanske får en trainee :|

• Koyal

Tack tjejer! Jag ringer dit på måndag och hör igen om det var Alina jag fick och om 2 timmar räcker. Mest av allt vill jag nog veta vad som händer om tiden inte räcker till, gör de klart eller får någon annan ta över liksom.

• Koyal

Nu så har jag fått veta lite mer. Jag får Alina (top stylist) och min tärna någon som heter Natalia (hairdresser). Jag har även tidigarelagt tiden så det ska gå att fixa färdigt +  ta mig till mitt bokade rum i god tid. Jag får ju tyvärr inte sminka mig eller klä på mig där eftersom jag har en annan som sminkar mig. Så nu måste jag hitta ett hotellrum där jag kan ta mig till efter att håret är uppsatt så jag kan bli sminkad.

Svar på tråden Björn Axén Stockholm