Inlägg från: annapia |Visa alla inlägg
  • annapia

Jag börjar få lite panik. Vad tror ni om det här??

Försöker se en struktur i ditt planerade. Märker att du är oerhört ambitiös. Jag skulle inte bjuda på drink före vigseln då det är så kort tid fram till 15.00. Istället en champagneskål för brudparet efter vigseln.

Därefter grill buffe´n. Jag är själv inte så förtjust ui lekar utan i så fall bara "tipsgrej" (med påstående om alla gästerna där de ska hitta rätt person) som fanns i en annan tråd. Utmärkt om gästerna behöver lära känna varanndra. Detta kan ni ha innan middagen i så fall.

För att dra ut på kvällen skulle jag ha underhållningen med reggaeband mellan grillbuffén och tårtan. Då hinner de smälta maten också.

Efter tårtan dags för musik via spotify och dans. (bröllopsvals)

Lite lätt vickning efter de kinesiska lyktorna skulle nog bli en fin avrundning på kvällen. Skulle räcka med korv och bröd egentligen.

Jag skulle bjuda på mousserande/champagne efter vigseln samt dryck till maten. Vill gästerna köpa dricka f.ö. så kan de absolut bekosta det själva.

Vad gäller presentasken kan ex lägga i en godisbit som i smak och/eller utséende påminner om personen i fråga och skriva något fyndigt till det.

Svar på tråden Jag börjar få lite panik. Vad tror ni om det här??