• Pagnie

Har ni eller ska provuppsättning?

jag har en konsultation den 8:e maj med provuppsättning och provsminkning sen har jag en till likadan konsultation i slutet av juni någon vecka innan bröllopet :D

• Pagnie
    Lavelii skrev 2013-04-09 11:51:18 följande:
    Jag har inte bokat konsultation än. Men har spikat datumet för bröllopet iaf. Eftersom jag inte gifter mig förrän oktober så tyckte min MUA/Frisör att vi kunde höras i maj månad någon gång och då boka konsultation under sommarn någon gång.
    Kommer eventuellt också ha två tillfällen beroende på hur det går första gången... Är lite nervös över det faktiskt. Känns som det kan bli fantastiskt eller helt fel, och vad gör man i sistnämnda fallet?!
    haha...
    byter frisör eller frisyr ;)
  • Pagnie
    Lavelii skrev 2013-04-10 09:14:01 följande:
    Sandra Eliza (stavning där på det sista!). Hoppas att hon är duktig. Hon lät iaf väldigt ödmjuk och tillmötesgående.
    härligt. :D ja jag har inte pratat med henne i telefon utan bara mejlkontakt men hon är nog jättebra tror jag. hon verkar väldigt profesionell. När var det du skulle gifta dig?
  • Pagnie
    Lavelii skrev 2013-04-10 19:11:55 följande:
    slutet på oktober Läääängtar!! Känns så långt till dess!! haha Du då? När ska du på konsultation?
    jag ska på första konsultationen den 8:e maj. så det är snart känns det som. hoppas jag också för nu får tiden gå snabbt. 3 månader och 2 dagar kvar nu.
Svar på tråden Har ni eller ska provuppsättning?