Inlägg från: Principisessan |Visa alla inlägg
  • Principisessan

Har ni eller ska provuppsättning?

jag hade inte det. Veckan innan så fixade hon till utväxt och färg på mitt hår, då pratade vi bara igenom vad jag ville ha och det var ju inga konstigheter alls med klassisk svinrygg, slöja och brudkrona. Så vi var rörande överens om att en provuppsättning inte behövdes

• Principisessan
    Lavelii skrev 2013-04-09 17:53:50 följande:
    haha! Jo så klart...men har haft stora bekymmer bara att hitta denna som jag bokat nu (som jag tror du rekommenderade faktiskt?! haha)... Många av de jag pratat med har bara inte känts rätt redan i mailkontakt. En MUA/Frisör vägrade tex låta mig ha med min fotograf under smink osv (för hon stördes av det)... och hon kunde absolut inte tillåta att min mamma skulle få fixa sig med mig ens... dessutom arbetade hon inte någon annanstans än i sin salong.

Jo, men NEJ tack! Är det hennes eller min dag?! haha...sjukt irriterad gjorde hon mig!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Gör alla frisörer det, åker ut till kunden vill säga? 
     Jag har sett att folk haft bilder här på bt där de blir fixade på hotellet tex, och eftersom jag själv bor 50 meter från min frisör så kändes det helt meningslöst att vara hemma den tiden. Men är bara nyfiken :) 

Vad bra att du hittade någon som passade!  
Svar på tråden Har ni eller ska provuppsättning?