• Lavelii

Har ni eller ska provuppsättning?

Jag har inte bokat konsultation än. Men har spikat datumet för bröllopet iaf. Eftersom jag inte gifter mig förrän oktober så tyckte min MUA/Frisör att vi kunde höras i maj månad någon gång och då boka konsultation under sommarn någon gång.
    Kommer eventuellt också ha två tillfällen beroende på hur det går första gången... Är lite nervös över det faktiskt. Känns som det kan bli fantastiskt eller helt fel, och vad gör man i sistnämnda fallet?!
    haha...

• Lavelii
    {#emotions_dlg.djavulsk}Pagnie skrev 2013-04-09 12:28:37 följande:
    byter frisör eller frisyr ;)
    haha! Jo så klart...men har haft stora bekymmer bara att hitta denna som jag bokat nu (som jag tror du rekommenderade faktiskt?! haha)... Många av de jag pratat med har bara inte känts rätt redan i mailkontakt. En MUA/Frisör vägrade tex låta mig ha med min fotograf under smink osv (för hon stördes av det)... och hon kunde absolut inte tillåta att min mamma skulle få fixa sig med mig ens... dessutom arbetade hon inte någon annanstans än i sin salong.

Jo, men NEJ tack! Är det hennes eller min dag?! haha...sjukt irriterad gjorde hon mig!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Lavelii
    majjja skrev 2013-04-09 19:39:23 följande:
    Gör alla frisörer det, åker ut till kunden vill säga? 
     Jag har sett att folk haft bilder här på bt där de blir fixade på hotellet tex, och eftersom jag själv bor 50 meter från min frisör så kändes det helt meningslöst att vara hemma den tiden. Men är bara nyfiken :) 

Vad bra att du hittade någon som passade!  
    En del gör det. Hittills har jag bara stött på en (den jag nämnde) som absolut INTE kunde tänka sig att göra det. De andra hade inga problem att ta sig till en (inte för att jag kollat upp många men...).
    Jag känner att det blir alldeles för mkt flängande för min del om jag ska ta mig till dem. Jag kommer gifta mig i Sthlm men bor inte där. Kommer vara på ett hotell med mina allra närmsta och vill att vi blir ompysslade tillsammans... 
    Förstår dock dig att du känner att du likväl kan gå dit när det är så nära. Hade säkert jag också gjort då...
  • Lavelii
    Pagnie skrev 2013-04-10 08:57:27 följande:
    lavelii vem bokade du?
    Sandra Eliza (stavning där på det sista!). Hoppas att hon är duktig. Hon lät iaf väldigt ödmjuk och tillmötesgående.
  • Lavelii
    Pagnie skrev 2013-04-10 17:13:41 följande:
    härligt. :D ja jag har inte pratat med henne i telefon utan bara mejlkontakt men hon är nog jättebra tror jag. hon verkar väldigt profesionell. När var det du skulle gifta dig?
    slutet på oktober Läääängtar!! Känns så långt till dess!! haha Du då? När ska du på konsultation?
Svar på tråden Har ni eller ska provuppsättning?