Augusti 2014!
Vi gifter oss den 2 augusti i Umeå, lokalen är bokad och vigseln blir borgerlig (och jag har pratat med den på kommunen som bokar vigselförrättare).
Jag tror inte vi har något tema, det skulle i sådana fall vara vitt och rött. Jag funderar på hjärtan också, bara för att jag älskar hjärtan
Det finns en fotograf här i stan som jag tycker är fantastiskt duktig, men en av min sambos bästa vänner är också fotograf, så vi har inte bestämt hur vi ska göra. De har inte riktigt samma stil på sina bilder, och jag är mer inne på den första fotografen som har mer fokus på människor medan min sambos kompis är lite mer dramatisk och har effekter. Det kommer bli stor skillnad på bilderna, beroende på vilken vi väljer.
Antal gäster diskuteras fortfarande. Jag vill ha ett litet, typ i er storlek, medan min sambo kör på "Vi gifter oss bara en gång, alla får komma". Lokalen vi hyrt har plats för 80 personer, så det är i alla fall max. Jag hoppas att det blir hälften
Vi gifter oss ju också den 2 augusti! Bra datum!
Vi gifter oss i Göteborg och det blir borgerligt här med. Vi har inte bokat fotograf eller vigselförrättare ännu, men det får vi lösa fram till sommaren. Har dock varit i kontakt med fotograf men det verkar vara ganska lugnt på bokningsfronten... Inte för alla men det ska nog lösa sig.
Vi skall gifta oss i festlokalens trädgård där vi sedan har sittande middag för max 78 gäster (och ett brudpar ;) och fest efteråt! Om vi inte räknar med någon bröllopsresa tror jag att vi kommer landa på ca 160 000 kr, men då har jag räknat med ansiktsbehandlingar, smink och hår och annat som jag själv vill unna mig innan den stora dagen.