JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Hej hej, jag är helt ny på detta forum och detta är mitt första inlägg ;) Vad kul att se att så många ska gifta sig samma datum som oss. Vi bor i värmland/Arvika och ska gifta oss 140614 kl 14.14 <3 Kyrka, präst och lokal är bokat. De tre tärnorna har tackat ja och vi har provat brudklänningar redan då de annars inte bor i värmland och nu var "hemma" på sommaren. Ska förmodligen bara ha en bestman eftersom mannen har så många strökompisar och inte tycker är "riktiga" vänner och vill då inte ha dom som bestman bara för att utan ha en som han verkligen kan lita på. Hoppas inte de ser dumt ut.. Annars så gör jag tårtan själv (100 pers) då jag är väldigt duktig om jag får säga de själv, har beställningar i stort sett varje helg och har gjort över 100 stycken så de är de minsta problemet. Älskar att pyssla så har gjort inbjudningskorten själv, har bara hunnit gjort 20 stycken än, de tar en massa tid, å så ska jag sy 100 stolsöverdrag och har i dagens läge bara hunnit med 1 eftersom vi har 2 småbarn (1 och 2 år) och dessutom är mitt i köksrenovering nu.. Men de är tur vi har tid på oss. Har även tänkt på bordsplacering, hur borden ska stå, bokat underhållning och försöker även få tag på ett rockabilly liveband till bra pris, har bestämt färdmedel från kyrkan till festlokal och även maten som blir catering.. Har även beställt flera grejer redan så som bordsdekorationer osv, bestämt wedding gift mm så de känns som vi är väldigt bra med i tiden :)Vårat tema är föresten Glitter, glamour och bling bling med ett inslag av 50 tal och rock´n roll :) Färgerna kommer gå i vitt, silver och rosa..Vart bor ni och hur gamla är ni? Vi är 27år då vi gifter oss :)