JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Inte för att någon frågat mig men så här ser ringen ut som jag köpt :) Den är iväg på gravering nu :)
Inte för att någon frågat mig men så här ser ringen ut som jag köpt :) Den är iväg på gravering nu :)
Vi skriver också ut på a4 (eventuell mönstrad) och klistrar in inuti kortet. :) Kul att läsa när ni tänkt skicka ut korten osv. Vi har heller inte skickat ut save the date men gått ut med de på FB så jag hoppas de flesta fått med sig de. Rykten brukar ju sprida sig ;)
Här är mitt senaste pysselprojekt till bröllopet :) En låda att lägga alla kort i. Känns som den tog en hel dag att göra då jag först måla alla lådorna silver, sen skärde till dom (är ihålig så alla korten ramlar ner i nedersta boxen) och sen limmade jag en och en sida med pensel och strödde på glitter, gjorde sne så på alla sidor och på den översta är de massa bling-bling stenar istället :) Texten är bokstäver som jag glittrat och sen målat vita så att de ska synas lite bättre..
Glömde skriva att den är ca 70cm hög :)
Jag har de senaste dagarna sett alla avsnitt av "vårt bröllop i era händer" på tv3 play. Jag skulle nog aldrig våga förlita mig på min släkt och vänner utan måste fixa med allt själv för att de ska bli exakt som jag vill :) Däremot tyckte jag de var jättespännande och roligt att se alla avsnitt och man fick många fler tips på vad man skulle vilja ha med och hur man kan göra. Så om ni tycker tiden går sakta nu så rekomenderar jag att kolla på dessa program :) Önskar de gick mer bröllopsrelaterade program på tv´n nu. Såg ni på de programmet som gick för några år sen som var lite som halv åtta hos mig? Där fyra par varje vecka tävlade och betygsatte varandras bröllop och den som vann varje vecka fick en bröllopsresa..
Vad roligt att se allas klänningar (min är ju många sidor bort nu eftersom de var några månader sen jag köpte den). Jättekul att se erat pyssel också. Förstår att de börjar kännas i fingrarna nu iQbee ;) Hur många gäster ska ni bjuda? Själv har jag tröttnat på att sy stolsöverdrag men har snaaaart kommit halvvägs iaf, "bara 52 kvar"..
Har också pysslat klart våran gästbokslåda, själva bladen som jag gjorde i paint har jag ju redan visat er.. :) Nu ska jag nog faktiskt ta lite bröllopspysselledigt och börja med julpyssel till julklappar osv. Älskar att pyssla, de kanske märks? ;)
haha jag skulle ju ta brööllopsledigt nu men de blev visst 2 ljus till bröllopet idag när jag ändå gjorde lite julklappar ;)