Inlägg från: 20110519 |Visa alla inlägg
  • 20110519

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

I lördags frågade jag min syster om hon ville vara min tärna. Hon visste redan sen innan att vi planerade bröllop, hon är en av de få som vet om bröllopet. 10 stycken vet om att vi planerar bröllop. Men tillbaka till min syster, hon föll i tårar när jag frågade henne om hon ville ställa upp. Lika så mamma föll i tårar när hon såg syrrans reaktion. Så det var jätteroligt att se att hon blev så rörd och tagen av situationen.  

• 20110519

Nu har jag äntligen fåttt in bilderna i datorn så här kommer två bilder på min klänning. 
    Tog de när vi var och provade klänningarna så inte bästa kvalitet. Bättre bilder kommer efter bröllopet. =)
    Men dit är det ju så länge bara.

Bara älskar min klänning =)

• 20110519

Hade tur när jag var och provade klänning. De skulle precis få in vinterns kollektion så jag betalade bara 3500 kr för min klänning. Ord pris 8000 kr. Ett riktigt fynd. Den är lite förliten i ryggen. Går inte riktigt att stänga men lyckas jag inte gå ner i vikt skulle de sy om klänningen. De måste ändå sy upp den ner till. Trampar på tyget när jag går.

• 20110519

midsommarpar - jag har nog tänkt skicka ut inbjudningarna i jan/feb och vi gifter oss på midsommar afton. Det känns ändå som att det är tidigt men då samtidigt känns det bra att berätta för alla så får de lägga in det, med tanke på att det är semester tider och sommar, underlättar de för gästerna att veta att det blir bröllop på midsommar och sen kan de ha semester om de vill.  MEN å andra sidan de som vill komma på vårt bröllop ser till att komma iallafall även om de redan hunnit planera in annat. 

Ingenting är omöjligt. 

• 20110519

Detta är min förlovningsring.

Klurar på vilken typ av ring som ska kunna matcha till denna. Vill ha någon fin.
    Har ni några tips?? 

Nu har vi fått offert på både tårta och av catering firmor. Ska bestämma oss nu i helgen vilken vi vill ha
    och boka nästa vecka. Väljer mellan två olika och vi får välja fritt vad vi vill ha. Så vi har fått prisförslag på "vår" meny. Ska bli riktigt spännande.

Måste ta mig till IKEA och shoppa lite så jag kan börja pyssla med lite ljushållare och annan fin bordsdekoration. Ska beställa lite rosblad att sprida ut på bordet som lite dekorativt.

En sak till också på detta inlägg, idag fick jag hem min tiara som jag ska ha. Oj så fin den är. =)
    Nu är min utstyrsel helt klar. Ska bestämma mig om jag ska ha utan sjöla eller om jag ska använda mammas gamla slöja som hon har kvar.  
  • 20110519
    MsThezzizen skrev 2013-11-11 10:41:17 följande:
    Klänningen är nu beställd iaf . Det blev denna...

Snygg klänning.
  • 20110519
    LinaNordstrom skrev 2013-11-14 08:41:01 följande:
    Jag bor i Norrbotten närmare bestämt Boden.

Igår kom tärnklänningarna fram dom var riktigt fina och fin kvalitet men tyvärr så var den till min dotter lite för tajt upptill, få se om det går att sy till. Dom andra tjejerna har inte provat sina än. 
    Ska ni gifta er i överluleå kyrka?
  • 20110519
    20110519 skrev 2013-11-14 17:43:49 följande:
    Ska ni gifta er i överluleå kyrka?
    Jag ska gifta mig i Boden.
  • 20110519
    LinaNordstrom skrev 2013-11-14 23:20:16 följande:
    20110519 skrev 2013-11-14 17:46:27 följande:
    Jag ska gifta mig i Boden.
    Ja det ska vi. Kul med fler från norr
    Bor i Kiruna, men kommer ursprungligen från Boden, så har valt att ha vårat bröllop där när vi gifter oss på midsommarafton. 
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet