Inlägg från: MsThezzizen |Visa alla inlägg
  • MsThezzizen

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Och skor, är det nätet som gäller. Svårt tycker jag då jag vill prova då jag typ är en 36,5a. .. Alltid för litet eller för stort.... Sen vill jag ha rosa skor utan skyhög klack...

• MsThezzizen

Hej! vi som gifter oss den 14e, har ni skickat ut inbjudan än? ni som har gjort såna fina kort istället för gästbok, ingen som vill fixa ngt sånt mot betalning då tiden här inte räcker till? Såg att ni lagt ut menyer, spännande ! Vi har precis fått vårt menyförslag. har ni ngt att invända? Förrätt grillad vildandbröstfile på surdegstoast m tryffeldoftande färskost, sallad o konfiskerade tomater Varmrätt. Helstekt hjortfilé med röstlängden sommarprimörer, potatisterrinne med rökt hjort samt madeirasås dessert Hallonparfait med mangosalsa, färska bär o passionscrisp Jag set börja jaga skor o bh nu, och kläder till barnen. vad ska era barn ha på sig, ni som har, de som är runt 5-7 år

• MsThezzizen
    MsThezzizen skrev 2014-02-03 14:36:08 följande:
    Hej! vi som gifter oss den 14e, har ni skickat ut inbjudan än? ni som har gjort såna fina kort istället för gästbok, ingen som vill fixa ngt sånt mot betalning då tiden här inte räcker till? Såg att ni lagt ut menyer, spännande ! Vi har precis fått vårt menyförslag. har ni ngt att invända? Förrätt grillad vildandbröstfile på surdegstoast m tryffeldoftande färskost, sallad o konfiskerade tomater Varmrätt. Helstekt hjortfilé med röstlängden sommarprimörer, potatisterrinne med rökt hjort samt madeirasås dessert Hallonparfait med mangosalsa, färska bär o passionscrisp Jag set börja jaga skor o bh nu, och kläder till barnen. vad ska era barn ha på sig, ni som har, de som är runt 5-7 år
    Katastrof, ingen radbrytning. Hoppas ni har överseende..
  • MsThezzizen

Vinåret kuvertpris går på 985:-...... Huga säger jag... Men vi tycker maten är viktig så... Och det är all inklusive.

• MsThezzizen

Behöver akut hjälp nu när inbjudningarna skall iväg. Min faster skall bjudas, hon är ensamstående. Jag har tänkt bjuda henne +1, tanken var då att hon tar med sig sin dotter , min kusin. Mina två övriga kusiner blir inte bjudn där. Hur skriver jag det. kan jag skriva både faster o kusinens namn på kuvertet , de är ju inte sammanboende! Och skickar jag en till vardera måste ju min kusins sambo medbjudnas, som jag träffat en gång... Hur gör jag. Skriver plus en, bådas namn eller två inbjudningar o får med en sambo

• MsThezzizen

Här blir det rosa pioner med insprängda liljekonvaljer i!!!! Hur blir det med pioner i hår, blir det klumpigt?

• MsThezzizen

Någon som har tips angående mitt dilemma? Visst borde det räcka att lägga korten på lådan imorrnkväll så kommer det fram på fredag?

• MsThezzizen

Jag bjuder plus 1, så får hon ta med sig vem som och jag tror det blir min kusin....... Punkt slut!

• MsThezzizen

Såg för ett tag sen att det diskuterades en del om tårtor. Ni som beställer tårta, har ni smaker och sånt redan klart eller får ni ge önskemål eller blir ni föreslagna alternativ?

Ni som ska ha moussetårtor? Kan man ha vita överdrag eller hur funkar det?. Vi behöver ta tag i det här med tårtan nu känns det som...

• MsThezzizen

Jag ska inte ha några tärnor, endast mina barn som näbbar. Så vi får se om ngn vänlig själ vill göra ngt roligt med mig innan bröllopet. Får jag en möhippa blir det en överraskning , annars lugnt och skönt ..

Jag börjar få ångest då jag nog inte får tag på mina liljekonvaljer som jag tänkt. Det är nog garanterat överblommat nu när vintern är så mild...  

• MsThezzizen

Idag är det påtittning av tårta igen... Vi letar och letar... Om ni ska ha såpbubblor efter kyrkan, vart hittar ni dem? Vart är mest prisvärt? Samma med organzapåsar? Påsarna är väl också det billigaste för små favours.. Vi har hittat ljusslingor för taket äntligen.... Vad tror ni små glödlampor med avstånd på 1,1m emellan. Eller mkt mindre ledlampor på ca 2,3 cm med 47 cm avstånd.. Vi ska vara i en lada..

• MsThezzizen

Hej!

Jag har inte skrivit här på lääääänge men är inne varje dag och följer er, mest för att jag inte är automatiskt inloggad på paddan.

Nu är det snart dags!!! Nedräkning här, och känner mig lite stressad fast jag kanske inte borde, har faktiskt semester nästa vecka inför bröllopet..

Musik är nästan det bästa med bröllop! hur ska man undgå att fulgråta????  Vi ska gå in till River flows in you på piano ut till änglagård på orgel. Solo blir klassiker som kärleken förde oss samman, och utan dina andetag. Och vals blir a thousand years med Christina Perri, som vi tränar på valsen just nu! Fast det är svårt i ett trångt vardagsrum jämfört med hur det blir på plats sen..

Är det ngn av er som skall ha lite godis el liknande? Vi tänkte bara na någon sort eller så. Vart köper ni (i vanliga affären?) och vad köper ni och hur mkt?

Väntar även besked om min bukett, de skulle höra av sig ang vilka blommor jag kunde få, har två alternativ och det känns mest pirrigt just nu då det är viktigt för mig..

• MsThezzizen

Fotograf Henrik Mill

Vi har fått bilder från den ena fotografen (500 stycken) ... Ja vad ska man säga, det är sååå  värt det..
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet