iso skrev 2014-05-11 18:07:30 följande:
jag menar såklart inte att va elak mot dina vänner heller på något sätt. men det är ju för din skull möhippan sker, inte för att de ska ha kul på din bekostnad.
jag fick kidnappning med mc, volleyboll, lunch, spa och restaurangbesök. det var precis lagom och väldigt snällt. en tiara fick jag ha på mig men det kunde jag stå ut med :)
hoppas det löser sig och att du kan få dem förstå grejen med att du ska va bekväm. alternativet är ju att du tvingas göra saker och det blir ju inte kul för någon.
Men fy vad trist att det ska bli osämja pga en möhippa. Jag tycker det är väldigt taskigt av vännerna att inte ta till sig dina önskemål. Jag säger som nån här tidigare skrev, det är inte deras dag utan din. Det är DU som ska få en rolig och minnesvärd dag. En dag med härliga minnen och inte bara minnen ifrån hur förnedrad och utskrattad du blev. Jag blir förbannad på dina tärnor.
Jag hade gjort klart o tydligt för min tärna att jag inte vill gå runt på stan och sälja pussar eller göra andra diverse uppdrag och det tog de verkligen hänsyn till. Är så nöjd med min hippa och kunde inte fått en bättre. Den innehöll en danskurs för hela gänget, picknick, 4 timmar på spa och middag. Jag fick han en tiara och slöja på huvudet under hela dagen och en tröja med texten Junibrud och Snart Fru. De kläderna ville jag glatt ha på mig!