JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
I kväll ska jag få prova klänningen första gången :D
I kväll ska jag få prova klänningen första gången :D
I går var vi på vårat vigselsamtal med prästen. :)
Maria; vad sa han? Ringde han själv? Ska ni ses igen innan dagen D? Hur ska ni lägga upp vigseln?
Ni som redan blivit kontaktade av/träffat prästen, när ska ni vigas? Vi vigs den 28.e juni och jag har lite panik över att vi inte hört ngt fr prästen än!
Igår blev jag kidnappad av svägerskan. Hon skulle komma hem till oss och fixa mina naglar. Men när hon kom så "hade det blivit ändrade planer och jag skulle följa med"
och sista bilden
Konstigt det blev med bilderna :/
Ja ja det syns iaf ;)
Maria466 - vilken härlig dag du verkar ha haft. Jättekul med fotosession ju..
Väldigt olika på när prästen tar konmtakt verkar det som. Vi blev kontaktade första veckan i april och hade mötet 8 april
I eftermiddag ska jag i väg på provsminkning, Det ska bli spännande :D
Så fint Maria! Jag har bokat smink på Makeupstore och har ingen provsminkning. Jag hoppas det blir bra direkt, men det jag inte vet är vad man ska ha på läpparna? Jag använder ju inte något i vanliga fall, superobekväm med läppstift och skulle aldrig ta på gloss själv men kanske tunt ofärgat inte så jätteglansigt gloss ändå hahahahaha. Hur ska ni ha? Har alla provsminkning?
I övrigt är vi i princip klara, bara små små saker som ska pysslas. Bordsplacering och kartor ska göras, en penna till gästboken ska köpas, favour ska läggas i påsar, bara sånt småpill som går fort men är svårt att hålla ordning på när det är typ 20 sånna mini-uppgifter.. Håller på att skriva en lista så kan man göra en sak var dag