JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Ett party och dagen efter kit!
Vi kommer att anlända sist till festplatsen för att efter vigseln skall vi ta bröllopsfoton. Under den tiden kommer gästerna att ta sig dit, en promenad på 750 m från kyrkan.
Väl där framme tar vår toastmadam hand om gästerna tills vi kommer. När vi anländer till platsen blir det brudskål med skumpa och jordgubbs-spett. Min mamma och hennes sambo kommer att ansvara för brudskålen vilket de själva ville göra :)
Hjälp! Inte länge kvar nu! It´s the final countdown snart!
Vi kommer också fotografera oss efter vigseln, och gästerna blir då skjutsade till festlokalen. Kommer ni att severa någon lättare mat till gästerna då? Vi ska gifta oss 14.00 och har planerat middagen till 18.00. Blir det för länge utan mat?
Jag är helt lost när det kommer till psalmer. Vi ska gifta oss i Reykjavik så min familj och mina vänner kommer ju inte kunna sjunga med hur som helst. Är det någon som har förslag på psalmer på engelska som passar för ett bröllop? Eller annan musik?
Idag ska mannen luras iväg på svensexa :) Hihi! Jag laddar för en dag med barnen ute i värmeböljan som visst ska komma idag. Ikväll pysslar jag klart våra askar till gästgåvorna och dricker lite skumpa:) Idag är det exakt 4 veckor kvar!
Idag har jag provat klänningen för sista gången innan den stora dagen! Det är som en dröm! Mannen är på svensexa så min brudtärna har hängt hos oss för lite småplanering. Mysig dag! Här ser ni klänningen en sista gång innan jag blir fru :)