Inlägg från: FrökenErika |Visa alla inlägg
  • FrökenErika

En av tärnorna beklagar sig över att "allt" blir dyrt

I mitt fall så har vi bugeterat för två tärnklänningar, eftersom jag hittade en jag tyckte var så himla snygg när jag hittade min bröllopsklänning, det var en klänning som jag inte tror att någon av tärnorna skulle valt själv om dom letat själva, men jag visste att båda skulle passa i den, så jag beställde och betalade den.

Jag fick hem dom, tärnorna provade och sa båda att dom tyckte att dom passade bra i dom och var nöjda, sedan antog dom att dom skulle betala själva, och det skulle jag också gjort om jag var tillfrågad att vara tärna, och vart jätte glada och tacksamma när jag sa att dom var betalda. Jag betalade gärna för dom, eftersom mina tärnor inte fick någonting att säga till om (stackarna), men om dom varit delaktiga i beslutet hade jag nog förväntat mig att dom skulle betalat själva.

Dom var verkligen jättefina många av dom klänningarna som daniiel länkat till, och 500 spänn tycker jag verkligen är skäligt!

Gnällig tärna, helt enkelt!

Hoppas det löser sig på ett bra sätt och att eran dag blir precis så fin som ni hoppas! :)

Svar på tråden En av tärnorna beklagar sig över att "allt" blir dyrt