• annie s

Det här med smink och hår...

Funderar kring om det är värt alla pengar man får lägga på på just smink och uppsättning. Håret kan jag ju fixa själv och jag vill inte ha mkt smink så d borde ordna sig oxå Men lite kul hade det ju varit å få skämma bort sig själv lite på sin bröllopsdag. Men de pengarna kan man ju även lägga på annat kul för mig och min blivande man t.ex. Hur har ni tänkt och gjort?

• Svar på tråden Det här med smink och hår...
  • annie s

Hm, det är ju sant det där med hållbarhet, jag vill att det ska se snyggt ut hela dan så klart.

• annie s

ja det känns väl så att det här om nån är en dag man får unna sig själv något och jag sa att jag kunde fixa håret själv men tänkte inte på att jag nog kommer vara så himla nervös och som sagt så brukar det inte riktigt bli som man vill då.

jimmyojennifer: Vad smidigt, vad skönt att kunna bocka av flera saker på en gång!

• annie s

Flisan02. Funderar oxå på det, vill ju inte ha mkt smink alls och håruppsättningen tror jag inte är så komplicerad.

• annie s

tänker inte ha med "diadem" utan ett enkelt hårspänne. Så lockingt uppsatt inte så krångligt lr??

• annie s

Så känner jag oxå, jag vill se ut om mig och eftersom jag i princip aldrig(mascara ibland) har smink så ska det vara väldigt sparsamt på den fronten tänker jag mig

Svar på tråden Det här med smink och hår...