• malnil

Det här med smink och hår...

Jag lägger pengar på både hårupsättning och smink. Hade först bestämt mig att inte sminka mig hos make up-artist då jag också är kontrollfreak och kinkig med främst mina ögonfransar.. :) men jag provsminkade mig förra veckan och det blev verkligen toppen! Jag sminkar mig inte så mycket till vardags så sa till henne att jag ville se "naturlig ut", men ändå lite mer än vardagligt. Hon lyssnade jättebra och sminkade superfint! De använder ju bra grejer som gör att det håller, .. när jag kommer hem efter en dag på jobbet är ju typ mitt smink borta känns det som :). så jag tycker det känns absolut värt det! och håret framför allt.. tänkt om det blåser ute? Frisörerna kan ju också detta så de gör det ordentligt och hållbart. Min frisör kommer dessutom titta till håret precis innan vi går in i kyrkan, ifall det hänt något med frisyren under fotograferingen. För mig är det bara 9 dagar kvar.. 4 maj smäller det :)

Lycka till alla ni med hår och smink, oavsett om ni gör det själva eller inte!

Svar på tråden Det här med smink och hår...