NBFN skrev 2013-05-21 10:18:29 följande:
Hur går med för er tjejer?
Som jag nämnt innan så har vår planering stannat upp lite pga. bakslaget med den första lokalen, men nu är vi på fötter igen och vi ska försöka få ihop att kika på tre olika lokaler denna vecka. Alla med vettig hyra osv. Hoppas på att det blir den som vi båda verkligen gillar allra mest, den är preliminärbokad. Visst, den ligger något högt i hyra även den, men som ni vet så får vi otroligt bra pris på mat, serveringspersonal, porslin, dryck, DJ, fotograf osv., så därför känns det ändå helt ok. 15 000:-, och då ingår bra mycket mer än det gjorde på den första som skulle ha kostat oss 30 000:- bara i hyra. Den nya lokalen har även öppet till 05.00. Inte för att vi kanske orkar hålla på så länge, men det är ändå skönt att veta att möjligheten finns :)
Det blir förhoppningsvis båten Borgila som ligger vid Söder mälarstrand. Hoppas hoppas!
Åhh vad fint det ser ut att vara. Blir nästan lite sugen själv på det stället, men det går ju inte
Ne det blir nog Elite Palace Hotel för våran del, bara maten är tillräckligt bra
Väntar ju på att vår bröllopskoordinator ska boka in provsmakning
Vore så smidigt att ha det på ett hotell så man slipper tänka på transport från festen.
Har köpt lite smått och gott också till bröllopet. Bl.a. Örhängen till mina tärnor samt beställt en bolero till mig som jag väntar ivrigt på
Har även hittat två liknande ringar som jag funderar på till vigselring. Vilken tror ni skulle passa bäst till min förlovningsring? (Det är det undre i blankt vitguld)
eller