• Carina10

Min bror kommer bara närvara på halva mitt bröllop?

Jag kan bara prata för min egen del då jag inte vet din brors tänk eller er relation som syskon.

Skulle mitt syskon gifta sig hade jag avsagt mig festen då jag vet att fester återkommer men inte mitt syskons bröllop. Jag hade inte brytt mig om ifall jag hade tackat JA till festen före bröllopet kom in i bilden då mitt syskon bröllop hade legat mig varmt in i hjärteroten. Och jag vet också att jag hade inte backat fårn festen dagen innan utan hade gjort det samma dag jag fått bröllopsinbjudan om jag nu redan hade tackat ja till festen. Men om jag nu då har en familj som vill gå på festen o inte bröllop så hade de fått göra det men jag hade själv gått på bröllopet!

Är det långt mellan festen o ert bröllop? Hur länge innebär ett tag för dom?

Men om jag nu vänder på det o ch det var min bror som gör så nu när jag ska gifta mig (vilket aldrig skulle ske för han hade prioriterat samma som mig) så hade jag sagt att det hade räckt att han kunde komma till kyrkan o kika på vigseln och sen åka vidare till festen. Jag hade inte velat ha någon på min fest som bara kom för att säga hej, kasta i sig mat o sen sticka iväg.

Men nu är detta hur jag ser det!

• Carina10

Berätta för honom att du tycker det känns bättre att han enbart är i kyrkan o att de får jättegärna komma dit men att du sen tycker de är bättre han åker till sin kompis o äter där!

Svar på tråden Min bror kommer bara närvara på halva mitt bröllop?