Hur mycket bestämmer era män?
Min sambo och jag har inte kommit så långt i planeringen än, men vi tittade på lokalen tillsammans, och sedan har vi diskuterat övriga poster på att göra-listan för att se hur vi känner. Jag hade trott att jag skulle bli tvungen att göra det allra mesta själv, men hittills har min sambo varit nyfiken och velat hjälpa till mer än jag hade väntat mig. Extra nyfiken blev han när jag provade klänningar med min syster och min kusin. Jag sa att han skulle få se den klänning jag valt först på bröllopsdagen (15 månader bort) och han kontrade med att börja googla klänningar som han tyckte att jag skulle passa i
Alla våra nära och kära har ställt upp massor redan också. En vän till sambons familj fixar maten och min syster har lovat att baka tårtan. Detaljerna som smak på tårtan, menyn och så kommer vi nog diskutera tillsammans med den som erbjudit sig. Till exempel älskar jag marsipan, men min syster och min sambo avskyr det båda två. Så där får jag nog ge mig. Men då ska jag ha citron i tårtan istället!