Mina föräldrar kommer inte på mitt bröllop
Jag håller med blivandebrud, att du ska försöka nå ut till dina föräldrar och försöka få till en träff utan din blivande man! Nu vet vi ju inte vad som hänt mellan er som lett till denna osämja, men om jag vore du så skulle jag göra allt för att lösa det och vill dom inte möta dig halvvägs så får du ta ställning till hur du vill gå vidare då.
Men det är bättre om du känner att du gjort allt än att stå på bröllopsdagen och ångra att du inte försökte reda ut det. Det verkar ju trots allt som att det är väldigt viktigt för dig att dom deltar på ert bröllop!
Och även om det inte är du eller din fästman som har gjort fel, så kan du ju försöka sträcka ut en hand ändå och vara "större" än dom!
Har du något syskon som du står nära som kanske kan agera medlare mellan er? Och som kanske kan prata med dina föräldrar om hur du mår och hur detta har påverkat dig? Eller har alla vänt sig mot er?
Det låter ändå som att det är något allvarligt som har hänt, eftersom din familj helt plötsligt valt att avbryta relationen med dig och din fästman! Det är svårt att ge några generella råd egentligen, när jag inte vet riktigt vad som skett... Men jag hoppas att det löser sig på bästa sätt för er!