Stippa på svensexa?
Hur känner ni inför detta?
Jag är blivande frun och känner mig relativt okej med att grabbarna tar med min blivande man på strippklubb, men inte alls okej i fall han skulle på en lapdance! Detta ger mig faktiskt ångest.
Jag vet att min blivande man inte skulle tycka att det är okej att jag gav en kille en lapdance och att han i andra lägen skulle tycka att det var fel om en tjej gav honom en, men inför svensexan vet jag inte alls hur han känner.
Problemet jag har nu är att jag har blivit tvungen att hjälpa till och dra ihop grabbarna för att de ens skulle komma igång och planera inför svensexan och måste själv vara lite delaktig i planering av datum och vart jag ska skicka honom på morgonen den dagen osv. Men jag vill (och får) inte vara med i planeringen (trots att jag vet det mesta ändå) och jag har haft lite ångest inför vissa föreslagna aktiviteter då ett par har varit saker min blivande man inte skulle ställa upp på för allt i världen och då ett par (förhoppningsvis på skoj!) har varit rent förnedrande mot mig som hans blivande fru.
Det verkar vara vanligt inför svensexor att killkompisarna får för sig att detta är mannens sista dag som singel, men så är ju inte fallet.
Jag vet att jag borde prata med min fästman om detta men han är nog redan trött på att jag har nämnt svensexan många gånger då han vill att allt ska vara en överraskning. (jag har alltså inte avslöjat något, för inget är planerat än, men jag har väl haft ett par åsikter om idiotiska idéer från ett par av deltagarna, detta är idéer som absolut inte kommer bli verklighet men han verkar ändå inte vilja att jag pratar om det överhuvudtaget, vilket resulterar i att jag istället får ångest, jag vill ju veta vad han skulle kunna tänka sig att göra för jag vill inte att han ska ha någon lapdance t.ex.)
Hur tänker ni andra om sådant som lapdance?