Stippa på svensexa?
Det är ju kort inpå, men finns det någon du kan prata med om detta utanför förhållandet? Någon teraput du haft kontakt med innan, någon i församlingen om du är religiös? Kanske ni kan gå och prata med en teraput tillsammans? Det brukar hjälpa att få prata med någon som kan sätta saken i perspektiv, så man kan 'släppa' negativa tankar och gå vidare.
Jag håller med Jessi85, din fästman har ju varit ärlig med dig och tyckte förmodligen också att det var jobbigt men höll god min, men jag hade också tyckt det var jättejobbigt. Jag skulle inte ens ha någonting emot att min sambo gick på strippklubb i normala fall, han hade nog tyckt det var jobbigare än jag, men jag hade inte uppskattat om han hade fysisk kontakt med någon och framför allt inte på svensexan. Tiden kring bröllopet ska ju handla om oss och vårt liv tillsammans. Tycker dessutom det hade varit fruktansvärt respektlöst av has kompisar och hade funderat mycket på varför han umgicks med dem och om det skulle fortsätta.
Skulle också föreslå att du verkligen pratar med din fästman om det här, precis hur du känner och upplever det. Tror och hoppas ni kan reda ut det men det måste vara fruktansvärt jobbigt så nära inpå bröllopet.