Bra idé med myskvällen! Det är lätt att man inte anger mkt tid åt varandra när det alltid ska pratas om bröllop och blir till lite av ett "jobb" oavsett om det egentligen är roligt, så fort något är ett måste så blir det inte lika kul.
Jag ska nog göra samma grej någon dag i helgen! bara ha en ren myskväll med killen utan bröllopssnack eller planering.
Ja, testade skorna lite idag på jobbet och det blev obekvämt rätt snabbt, och med tanke på att klänningen ändå är lång, känns det onödigt att lida i ett par fina skor som inte ens kommer att synas, så jag kommer nog ha på mig dem en väldigt kort stund. Tack för tipset där med fotograferingen. Vi ska fotograferas på en brygga vid vattnet, så gräset är nog ingen större problem men däremot kan smala klackar åka genom träplankorna, så det är nog bra med någon kilklack där också.
Ja så är det med festprogrammet, jag hoppas på att få mina klara någongång under nästa vecka. Ska även ta en slutlig provning av alla kläder, tillsammans med min tärna som ska vara med och snöra klänningen på dagen, så hon har koll på hur hon ska göra =)